Svært mange henvendelser til Teslas’s kunderservice i Norge fører til at mange kunder ikke får svar på spørsmålene sine, skriver nettstedet elbil24.
Det er i flere grupper på Facebook at Tesla-kundene har luftet sin frustrasjon mot elbil-produsenten. Der melder en av kundene om mange timers lang ventetid for å komme gjennom på telefon.
Tesla Model 3 har allerede i mars satt ny salgsrekord for elbiler på en måned med sine 2462 solgte biler per klokken 18.37 den 20.mars , ifølge nettsiden Elbilstatistikk.
Kommunikasjonssjef i Tesla, Even Sandvold Roland, beklager til kundene som oppleveler dårlig service.
– Vi har satt alle kluter til for å ta hånd om kundene våre, og vi syns det er leit hvis kunder opplever urimelig responstid, sier Roland.
Nå leveres det Tesla Model 3 til svært mange norske kunder, og flere melder om båtlaster med store Tesla-leveranser, som har kommet og kommer til Norge i denne måneden. Det kan derfor framover bli betydelig med trykk på Tesla, som også tidligere år har hatt probleme med å betjene kundene sine.
